İptal & İade Şartları

 

 

Önemli 1: www.intersivin.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren on beş (15) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Üürünün hasar görmemiş, ısıl işleme maruz kalmamış, yıkanmamış olması gerektiğini, öncelikli olarak hatırlatmak isteriz.ürünün satın alındığı tarih itibarıyla 15 gün içerisinde olduğunu, ürünün hasar görmemiş, ısıl işleme maruz kalmamış, yıkanmamış olması gerektiğini, öncelikli olarak hatırlatmak isteriz. Online alışverişlerde mağazalarımızdan herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

Önemli 2: Trendyol.com, Hepsiburada.com, N11.com ve Gittigidiyor.com üzerinden İntersivin ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca www.intersivin.com.tr siparişleri için geçerlidir (!)

Nasıl İptal veya İade Yaparım?

1. Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun
Sipariş iptal/iade istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım/İade Taleplerim alanından online talep oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz.
Üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Aksesuar gruplarında iade işlemi yapılamamaktadır.

2. İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın
Ürünlerinizi faturanız ile birlikte orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz. Sizlere en yakın Yurt İçi Kargo'yu arayarak adresinizden ücretsiz olarak alım talebinde bulunun.

Online Depo İade Adresi
BEGOS 3. Bölge Ana Giriş Kapısı 2 / 20 Sokak No:33 K:2  Kılıç İş Merkezi Buca/ İzmir

Değişim Şartları
Değişim işlemimiz sadece İzmir Mağazalarımızdan yapılmaktadır. Online alışverişte değişim imkanı olmamaktadır.

Sipariş İptali
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya [email protected] adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği on beş (15) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Geri Ödeme
İadesi onaylanan ürününüzün tutarı yedi (7) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesap veya kredi kartınıza aktarılacak ve tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. Dünya ve ülke gündemindeki COVİD-19 sebebiyle bankalarda uzaktan çalışma sistemi gereği gecikmeler yaşanabilmekte olup, iade işlemleriniz ile ilgili gecikmelerde çalıştığınız banka sorumludur.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR